Polska

CCC szacuje wydatki. Możliwe “zamknięcie aktywności związanej ze sponsoringiem sportowym”

CCC Team

Jak informuje Polska Agencja Prasowa, spółka CCC szacuje wydatki na najbliższą przyszłość. Wśród wymienianych, potencjalnych działań jest m.in. “zamknięcie aktywności związanej ze sponsoringiem sportowym, kontraktowanym na lata 2020-2021”.

Epidemia koronawirusa sprawiła, że polska firma popadła w nieliche finansowe tarapaty. Błyskawicznie odbiło się to na sponsorowanej przez nią ekipie kolarskiej – CCC Team, którą dotknęły drastyczne cięcia. Jak poinformowały media z krajów Beneluksu, zdecydowana większość pracowników otrzymała wypowiedzenia, przy jednoczesnym otrzymaniu informacji o możliwym, ponownym zatrudnieniu, gdy sytuacja na świecie wróci do normy. Ponadto, kryzys dotknął też kolarzy, których pensje zostały obcięte nawet o 80%.

Sam przewodniczący rady nadzorczej CCC, Dariusz Miłek w komunikacie przesłanym naszej redakcji nie ukrywał, że ekipę kolarską czekać mogą naprawdę trudne chwile. “Walczymy teraz o nasz biznes, nie będziemy mieć więc sentymentów co do ruchów przynoszących nam redukcję kosztów sportowych. Niemoralnym byłoby redukować koszty pracownicze pomijając w tym kolarzy” – przekazał.

Jak informuje Polska Agencja Prasowa, aktualnie CCC jest na etapie szacowania dalszych wydatków, związanych m.in. z zamknięciem swoich sklepów w Niemczech czy restrukturyzacją obecności w Szwajcarii. Wśród szacunków znajduje się także “zamknięcie aktywności związanej ze sponsoringiem sportowym, kontraktowanym na lata 2020-2021”.

CCC jest głównym sponsorem funkcjonującej pod banderą marki grupy CCC Team. Gdyby polska firma wycofała się ze wsparcia dla niej, przetrwanie zarządzanej przez Jima Ochowicza formacji byłoby niemal niemożliwe. Do istotnych jej partnerów należy co prawda również tajwański Giant, lecz on również ma spore problemy finansowe.

Pozostaje mieć nadzieję, że mimo zakładanych, czarnych scenariuszy firma Dariusza Miłka pozostanie przy kolarstwie.

To Top