Świat

Deceuninck tnie koszty, ekipa Patricka Lefevere’a ze zredukowanym budżetem?

Deceuninck - Quick Step
Deceuninck - Quick Step

Wszystko wskazuje na to, że kolejną kolarską ekipą, którą dotkną budżetowe cięcia będzie Deceuninck – Quick Step. Szef pierwszej z firm-sponsorów grupy Patricka Lefevere’a rozmawia z nim o redukcji nakładów na zespół.

O ruchach producenta okien poinformowali dziennikarze “Het Nieuwsblad”. Szef Deceuninck, Francis Van Eeckhout poinformował w rozmowie z nimi, iż zamrożenie szosowego kalendarza i związane z tym wstrzymanie ekspozycji reklamowej to dla jego firmy “spory problem”.

“Liczyliśmy, że w drugim roku współpracy będziemy czerpać z niej jeszcze większe korzyści. Teraz to nie działa” – dodawał. Przyznał również, że aktualnie rozmawia z Lefeverem na temat całej sytuacji i tego, jak jego grupa może “wynagrodzić” mu te straty.

“Nie będziemy rozmawiać o liczbach, ale to chyba jasne, że nie zaproponujemy premii” – ironizował, podkreślając przy tym, że mimo redukcji wsparcia nie pozwoli na to, by drużyna upadła. “Wiemy, ilu pracowników zatrudnia grupa i nie jest naszą intencją to by zgasić światło. Mam nadzieję, że się dogadamy” – podsumował.

Z tego, że wsparcie ze strony Deceuninck osłabnie zdaje sobie sprawę Lefevere, choć jednocześnie zaprzeczył on temu, iż ekspozycja reklamowa jego grupy jest aktualnie zerowa. Jak podkreślił, wyniki kanałów social media są lepsze, niż w analogicznym okresie przed rokiem, a wirtualny Ronde van Vlaanderen, w którym startowało trzech jego kolarzy (Remco Evenepoel, Yves Lampaert i Zdenek Stybar) oglądało we Flandrii 600 tysięcy osób.

To Top