Polska

Dariusz Miłek: “Nie tniemy kosztów scyzorykiem, a siekierą”

CCC Team
fot. CCC Team

Dariusz Miłek – właściciel marki CCC, głównego sponsora polskiej grupy kolarskiej szczebla World Tour podczas czwartkowej wideokonferencji prasowej zapowiedział drastyczne cięcia kosztów.

Grupa CCC w pierwszym kwartale tego roku zanotowała o 9% mniejszy przychód niż dwanaście miesięcy wcześniej. Jej akcje od dłuższego czasu tracą na wartości, a kryzys pogłębiła epidemia koronawirusa i zamknięcie sklepów stacjonarnych w większości krajów (aktualnie działają one tylko na Łotwie).

Te okoliczności wymuszają na niej drastyczne cięcia, o których mówił w czwartek Miłek. “Nie tniemy kosztów scyzorykiem, a siekierą” – komentował podczas wideokonferencji na platformie Zoom. Deklarował jednocześnie, że “to nie pierwszy kryzys, a z tych CCC zawsze wychodziło wzmocnione”.

Jak wspomniana redukcja odbije się na sponsorowanych przez Miłka ekipach? Tego jeszcze nie wiemy, ale informacje przekazane przez uczestniczących w wideokonferencji dziennikarzy są bardzo niepokojące. Przestrzegamy jednak – jednoznaczna deklaracja o wycofaniu się ze wspierania kolarstwa nie padła.

To Top